לשם השגת יעדי הגבייה נדרשים בראש ובראשונה: כוח אדם מיומן, מקצועי ומתמיד; הבנה מעמיקה של צרכי וציפיות הלקוח, מדיניותו ותדמיתו הציבורית; נוהלי עבודה יעילים; מערך מחשוב ותשתית טכנולוגית מתקדמת; קבלני משנה אמינים (לצורך עיקולים ואיסוף מידע), וזמינות תקשורתית נוחה ללקוחות ולחייבים. משרדנו עונה על כל הדרישות הנ"ל ואף למעלה מכך.
צוות המשרד
צוות המשרד כולל עשרות בעלי תפקידים המצרפים את הידע והניסיון שלהם ליחידה אחת לשם השגת מטרה משותפת: גבייה מהירה ואפקטיבית של כל סכום ומכל מקום. הצוות כולל את עוה"ד של המחלקה המשפטית; אנשי מערך הגבייה (אשר שנות ניסיונם בתחום עומד על ממוצע של למעלה מ- 10 שנים), ומחלקות הנה"ח, תביעות, הוצל"פ והמחלקה הבינלאומית.
בנוסף, כולל הצוות את אנשי מרכז הגבייה הטלפוני (CALL CENTER), שתפקידם ליצור קשר ישיר עם החייבים ולתמרץ את הליכי הגבייה.
ניהול המשרד
ניהול הצוות מופקד בידי מנהלת בעלת למעלה מ 10 שנות וותק במשרד ותפקידה העיקרי הוא ביקורת שוטפת אחר התקדמות הטיפול בתיקי הלקוחות ומענה לפניותיהם.
עובדי צוות מערך הגבייה מתוגמלים בנוסף לשכר הבסיס, גם בפרמיה על עמידה ביעדים על פי שיטה שפותחה על ידי חברת יעוץ חיצונית. שיטת תגמול זו מעודדת ומבטיחה שותפות בהצלחת המשרד ולקוחותיו.
מודעות חברתית
כחלק מהשקפת עולם חברתית ומאמציו לתרום לקהילה מעסיק המשרד עובדים בעלי צרכים מיוחדים בתפקידי עזר מתאימים.
קשר הדוק עם הלקוח- שיטת ה"רפרנטים"
לכל לקוח מוצמד איש קשר קבוע ("רפרנט") בעל היכרות מעמיקה לצרכיו ואחראי באופן ישיר על טיפול וקידום ענייניו תוך עדכונים שוטפים, ייעוץ ושמירה על שקיפות מלאה.
כלים ושיטות המבטיחים גבייה אפקטיבית
מערך המחשוב המתקדם של המשרד מאפשר שליטה, בקרה וטיפול יעיל בהיקף הגדול של התיקים המטופלים. מערך מחשוב זה, פרי פיתוח חדשני וייעודי משרת את היעדים החשובים של המשרד ושל לקוחותיו שהם: גבייה יעילה ואפקטיבית לצד דיווחים ועדכונים מהימנים ללקוחות בזמן אמת.
תקשורת מחשבים לבתי המשפט ולשכות ההוצאה לפועל
הקשר עם בתי המשפט ולשכות ההוצאה לפועל נעשה באמצעות תקשורת מחשבים. התביעות משודרות לבתי המשפט כקבצים, ונפתחות באופן ממוחשב, כנ"ל בקשות לפסקי דין. הודעות מנהליות מבתי המשפט, וכן החלטות שניתנו נצפות על גבי צגי המחשב של העובדים.התקשורת הישירה ללשכות ההוצאה לפועל מאפשרת צפייה בזמן אמיתי במצב התיקים בלשכות השונות, וביצוע עקולים על חשבונות בנקים, חברות ביטוח ומשרד הרישוי בלחיצת כפתור.
תקשורת ישירה עם הלקוחות
חלק ניכר מלקוחות המשרד מחובר אליו בתקשורת מחשבים ON LINE, כך שנתוני התיקים לטיפול וכן עדכונים שוטפים של נתונים אלה נשאבים ישירות ממסד הנתונים של הלקוחות לתוך מחשבי המשרד, הליך התורם משמעותית לזירוז וייעול הלכי הגבייה.